1361

Dag 3  29 juli

Jag går längst skogen och när jag ser ett hus så knackar jag på men dem säger bara att jag inte kan få bo där.

 När jag knackar på vissa hus så kan jag i bland få lite bröd och vatten men det hjälper inte för jag är fortfarande jätte hungrig.

 Men värre blir det för varje dag.

Jag går hela tiden och tänker på elle och ella.

 Jag vet inte var dem är om det är bra med dem eller inte, eller om de ens är tillsammans.

 Men värsta tanken är om dem får någon mat eller vatten eller om dem har någonstans att bo på.

Categories: Våra historiska berättelser | 2 kommentarer

Inläggsnavigering

2 thoughts on “1361

  1. agggenajvik

    jag ser i fram emot dag 4. vill läsa!!!

Kommentera

Blogga med WordPress.com.

